Rob kommer att närvara på Scream Awards!

Jag skrev för ca en månad sen om Scream awards och i vilka kategorier som Rob var nominerad i (även vilka twilight var nominerade i) så att ni skulle ha en chans att rösta. Det var då oklart om stjärnorna från Twilight skulle närvara under kvällen; men det är nu bekräftat.
Klicka HÄR för att komma till det inlägget

Rob, Kristen och Taylor kommer att närvara under galan för att
presentera ett ej tidigare visat klipp från New Moon!

Vilka av er läsare kommer att se på det klippet?
Jag syftar på att de redan har visat lite för mycket av New Moon enligt min åsikt...


Kommentarer
Postat av: Madde

Kommer Scream awards sändas i Sverige?

2009-10-08 @ 17:15:52
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Malin

Nääe vill inte heller se mer.

2009-10-08 @ 19:57:17
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0