Scream Awards 2009

Förlåt för den verkligt dåliga uppdateringen på sistonde! Jag känner mig hemsk. Men i alla fall, ikväll kommer jag att uppdatera bloggen på det jag har missat, och det är en hel del!

Rob, och likaså Twilight är nominerade för 2009s Scream Awards.
Robs nomineringar är;
- Best Fantasy Actor
- Breakout Performance, Male

Restrerande nomineringar för Twilight;
- The Ultimate Scream (Twilight)
- Best Fantasy Movie (Twilight)
- Best Fantasy Actress (Kristen Stewart)
- Best Supporting Actress (Ashely Greene)
- Breakout Performance, Male (Taylor Lautner)
- Best Ensemble (Twilight)
- Scream Song Of The Year (Decode av Paramore)
- Best Villain (Cam Gigandet aka James)

Klicka Här eller på bilden för att rösta på de olika nomineringarna!

Källa

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0