Robs svar

Anonym bad mig att översätta Robs svar på den spanska intervjun jag la ut. Så här kommer frågor och svar, och vill ni höra intervjun så finns den längre ner bland inläggen eller genom att klicka här.

Fråga: Du sa en gång att om det var en kamp mellan Edward och Jacob, att Edward skulle vinna. Skulle du vinna över Taylor?
Svar: Absolut inte. Taylor är otroligt bra på kampsporter och sånt, så jag tror att han hade vunnit.

Fråga: Det är något som gör mig nyfiken, om Jakob är förälskad i Bella, och han är också riktigt het, varför tror du Bella inte gillar honom? Kan det bero på att han inte äger en Volvo?
Svar: Jag tror att det är en av anledningarna, ja. Det är nog den största anledningen varför Bella gillar honom, för att vara ärlig. Det är volvon. Om du skaffar en Volvo, har du det enkelt att flirta med alla tjejer.

Fråga: Kan du berätta hur hanterar du gå ut på gatorna och stöta på en massa tjejer som skriker hur snygg du är? Vill du skriva autografer till dem eller vill du bara springa därifrån och skrika "Jumanji!"?
Svar: Jag försöker skriva så många som möjligt, hela tiden. Problemet är att när man börjar skriva autografer verkar det som att det bara kommer fler och fler människor, så det blir omöjligt. Det är det största problemet.

Fråga: Igår tittade jag på lite intervjuer på YouTube och jag hittade en som från Teen Choice Awards där Kristen frågas var du var. Hon sa att du var förmodligen i badrummet och tittade i spegeln och lekte med ditt hår. Spenderar du verkligen så mycket tid på ditt hår?
Svar: Nej, Kristen sa det bara för att hon ägnar så mycket tid åt sitt hår. Så hon ville bara ge igen.

Fråga: Kan du berätta en rolig anekdot som hände under inspelningen av filmen(New Moon)?
Svar: En rolig grej var en scen med mig och Taylor, och det ser ut som att vi ska börja slåss. Men så förvandlar han sig till en varulv, så det var som att försöka slåss med en pappvarg. Så jag antar att det var en av de mest löjliga sakerna, att försöka hota en enorm pappersvarg.

Fråga: Ett par timmar sedan twittrade jag om allt som pågick under presskonferensen. Är du inte intresserad av att dela dina tankar med dina fans via Twitter eller Facebook? Jonas Brothers, som var här i går, gör redan det.
Svar: Nej! Jag tror att om man ger för mycket information om sig själv oavsett film, som en skådespelare i en film... Jag tror att folk inte tycker om det, speciellt i The Twilight Saga, tycker jag att det är viktigare att bevara integriteten i karaktären istället för att använda Twitter och Facebook. På många sätt gör många det för sin egen karriär och jag tror att det är dåligt för filmen och även för din integritet som skådespelare. Det är lite... jag attackerar en massa människor!

Översatt av Sabina - Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0