Spansk intervju med Rob

 

Översättning av frågorna:

1. Du sa en gång att om det var en kamp mellan Edward och Jacob, att Edward skulle vinna. Skulle du vinna över Taylor?

2. Det är något som gör mig nyfiken, om Jakob är förälskad i Bella, och han är också riktigt het, varför tror du Bella inte gillar honom? Kan det bero på att han inte äger en Volvo?

3. Kan du berätta hur hanterar du gå ut på gatorna och stöta på en massa tjejer som skriker hur snygg du är? Vill du skriva autografer till dem eller vill du bara springa därifrån och skrika "Jumanji!"?

4. Igår tittade jag på lite intervjuer på YouTube och jag hittade en som från Teen Choice Awards där Kristen frågas var du var. Hon sa att du var förmodligen i badrummet och tittade i spegeln och lekte med ditt hår. Spenderar du verkligen så mycket tid på ditt hår?

5. Kan du berätta en rolig anekdot som hände under inspelningen av filmen(New Moon)?

6. Ett par timmar sedan twittrade jag om allt som pågick under presskonferensen. Är du inte intresserad av att dela dina tankar med dina fans via Twitter eller Facebook? Jonas Brothers, som var här i går, gör redan det.

 

Om någon vill ha Roberts svar översatta, så skriv det i en kommentar till det här inlägget, så fixar jag det så fort jag har tid.

Källa: Robert Pattinson Life | Översatt av Sabina - Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle gärna villja ha svar ;) <33

2009-11-29 @ 00:49:52

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0