Medhjälparen avslöjas på Tisdag!

Jag sa att i slutet av veckan så skulle jag avslöja vem som ska hjälpa mig driva den här bloggen. Men när jag kollar hur 'närvarande' mina kompisar har varit den här veckan så märker jag att många har varit bortresta under helgen. Så på tisdag kommer jag och två av mina kompisar sätta oss ner och bestämma vem av er som har skickat in som blir medhjälparen :D

Än är det fortfarande inte försent att skicka in. Ni kan skicka in ända till tisdag 18:00. Så sprid ut detta till era vänner om ni vet att de är bra på att skriva och gillar Robert Pattinson!

KLICKA HÄR för att komma till original inlägget där ni ser hur man gör!



Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0