Medhjälpare?

Efter många redigeringar så är det här inlägget klart!

Jag söker som sagt en medhjälpare på bloggen som jag känner att jag kan lita på, som inte snor bloggen från mig eller något sådant. Jag får se hur jag gör men jag kanske ger dig en testperiod då du ska uppdatera den här bloggen som om det var din, dagligen. Eller så säger jag bara "fint, du och jag driver denna bloggen nu" och så är vi igång med bloggandet.
             Det jag söker är engagemang, man måste verkligen ta sig tid till att uppdatera den här bloggen seriöst, inte massa flum med "hihi's", "haha's", smileys och sådant som gör texten luddig. Jag gör det här för att jag själv inte har tid att uppdatera bloggen själv med alla nyheter, Rob är med i ganska många intervjuer, filmer allt för tillfället så det är lite tufft ;)

Gör så här:
Skicka ett mejl till [email protected] där du skriver lite om dig själv, dina intressen, egna bloggen (om du har) och lite sånt som du tror kommer övertyga mig om att du blir vald.

Det som måste stå:

- Namn
- Ålder
- Varför du ska bli vald
- Blogg om du har (så jag kan kolla hur du skriver ;)
- Hur länge du har varit fan av Robert (bara för skojs skull)

Någongång i slutet av veckan kommer jag sitta och bestämma mig för vem som blir, men självklart uppdaterar jag  bloggen en liten tid innan om det är någon som vill vara med i sista minuten :)


Kommentarer
Postat av: clara

2009-05-21 @ 14:29:34
Postat av: clara

ska man vara på prov några dagar?

det skulle vara roligt!

kram

2009-05-21 @ 14:30:20
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0