Twilight-parodi

Ni måste förlåta mig för att jag nu kommer visa en film som är både "kränkande" mot Twilight, och dessutom inte har så mycket med Rob att göra.

Detta är en svensk parodi på Twilight, skapad på min skola av bland annat några från min klass. Det är ett projekt till vår temavecka som vi hade första veckan i skolan. Bella spelas av min älskade vän och kompanjon, och Edward spelas av en av mina klasskamrater. Jag tycker att han gör ett sjukt bra jobb som Edward. Skrattade så jag fick ont i magen.

Ta det inte på för stort allvar bara.


Kommentarer
Postat av: Dolly

trevlig helg :)

2010-01-22 @ 20:43:12
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: emelie karlsson

tyckte detta var rejält pinsamt, känner inte ens dom på filmen men jag skämdes över hela kroppen.. bra blogg för övrigt :)

2010-01-23 @ 15:46:09
Postat av: Sofia

haha , jag tyckte den var ball :D

snygg kille förövrigt ;)

2010-02-12 @ 14:34:05
URL: http://suffee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med emelie karlsson, riktigt pinasmt.

2010-02-14 @ 12:02:33

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0