Robert Pattinson och Katy Perry

Igår när jag var på City Gross såg jag en liten headline på någon framsida till en bilaga till typ Aftonbladet eller Expressen, där det stod något om "Robert Pattinson och Katy Perrys heta natt tillsammans". Jag fnissade lite för mig själv och tänkte inte mer på det.

Men när jag kom hem tog min nyfikenhet över, och jag sökte på "Robert Pattinson Katy Perry" och så visade det sig att de varit på en middag med ett gäng kompisar, på en resturang som heter Il Sole (så vi kan ju gissa på att den tid Rob spenderade i Italien förra året gav honom ett intresse för italiensk mat).

Jag fick, i den här artikeln jag läste på internet, se några bilder (dock ingen på dem båda) och två videos - en med Robert och en med Katy. Så jag tänkte visa er en bild (som egentligen är två) och videon med Rob.



Jag gillar att han är så snäll att han både ger tjejen en autograf och tar bild med henne. Dessutom verkar han säker på sin bilkörning, vilket alltid är ett plus i min bok. Och det finaste är ju att han är så sjukt snygg och söt!

Sen är det ju ganska roligt att det egentligen inte finns några bevis på att de var där tillsammans, bara att båda varit där.

Och även om detta är paparazzi, så publicerar jag det ändå!

Källa: Celebuzz


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, i hänt bild står det ju att han dejtar sin assisten stephanie :P

2010-01-16 @ 21:15:50

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0