Awards

Hej!
Jag vet inte om någon lyckats att missa dessa awards som flyger omkring.

Vi har fått awarder från tre twilightbloggar: Twilight for you, Fabulous Robert Pattinson och The Twilight Saga we.
Tack så mycket!

Med denna award följer lite måsten:
- Lägga in den på sin blogg.
- Länka till den jag fått den av.
- Berätta sju saker om mig själv.
- Välj sju bloggar att skicka den till.
- Länka till dessa bloggare.

Sanningar:
1. Jag föredrar filmen New Moon framför filmen Twilight
2. Jag tycker bättre om Robert än om Edward
3. Bella är den karaktär jag ogillar mest i serien
4. Och Kristen Stewart är den skådespelare jag ogillar mest i serien
5. Jag såg Twilight enbart för att Robert var med
6. Och jag såg filmen innan jag läste böckerna
7. Jag planerar att, inom kort, anordna en tävling här på bloggen!

Tyvärr måste jag säga att inte läser tillräckligt många bloggar som inte blivit "nominerade", så i stället väljer jag att tipsa om de bästa Twilightrelaterade bloggar jag läser:

1. Twilight-grejer
2. The Twilight Saga
3. TwilightSweden
4. Fabulous Robert Pattinson
5. His Golden Eyes
6. Pattinson Online
7. Robert Pattinson Online

Och jag tänker inte kräva något från er, många av er har redan fått awards och givit bort dem, en har till och med gett till oss. Där är även några utländska bloggar.

Hoppas ni hittar någon trevlig läsning, och glöm inte hålla ögonen öppna för tävlingen som kommer snart!

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0