VMA

Ja meningen var ju att jag skulle sitta och uppdatera bloggen undertiden som VMA pågick, men tyvärr så kraschade mitt internet 20minuter före showen..osis där. Och det gick inte igång imorse heller och det är först nu när pappa har fixat och donat med datorn som det funkar igen. I alla fall!
Trailern la Sabina upp i förra inlägget,
vad tycker ni om den?
Jag själv tycker att den är helt underbar!

Rob, Kristen och Taylor såg för söta ut!

För tillfället kan jag tyvärr inte dela med mig av fler bilder
då jag har en uppsats att skriva klart!
Men de kommer, vänta ni bara :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Tay är helt klart snyggast ;) Men du förstår, jag kan inte gilla edward, han är min bror serru =p

2009-09-15 @ 16:46:34
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0