Vi kommer ha en testbloggare

Så som rubriken lyder så kommer rpattinson ha en testbloggare, på obestämd tid.
Då uppdateringarna varit lite hippt som happt så bestämde jag mig för att kontakta en av de som skrev till mig i Maj, tidigare iår om att få bli medbloggare, och jag bestämde mig för att kontakta Rebecca.

Rebecca sa att hon behövde tänka lite och jag erbjöd henne att testblogga här på bloggen för att få den rätta känslan, att vara tre skulle bara hjälpa er att få mer och mer uppdateringar.
Så, välkommen Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Welcome ^w^

2009-09-20 @ 22:31:44

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0