Topp 25 under 25!

I Moviefones årliga topp 25 under 25 lista- hetaste unga stjärnor
finns för tredje året i rad Robert Pattinson med (2007, 2008, 2009)!
Kristen Stewart, Taylor Lautner och Dakota Fanning finns även med på listan.

"Vad han har gjort:
Du behöver inte vara en Twi-hard för att uppskatta R-Pattzs pyrande
blick i den första filmen av tonårsvampyrs kärleksagan 'Twilight'.

Vad händer näst?:
Twilight sagan fortsätter; New Moon kommer att dyka upp på biograferna senare det här året och Eclipse-- som redan spelas in-- är planerad till sommaren 2010. Om inte det är nog med Robert Pattinson för er, så kan du alltid kolla på honom i 2010 indie-romantiska dramat 'Remember Me'.

Branchrykte:
Pattinson kan få en strålande karriär de kommande åren som en hunkig Britt... Men håll inte honom fast vid Twilightsagan; han är villig att spela rollen som Salvador Dali i 'Little Ashes', och viljan att göra flera olika roller menas med att han kommer att jobba flera år framöver. -- Matt Atchity, Rotten Tomatoes"

Källa | Översättning: Helen- Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Jaa, för jag dreglar inte när jag sover, bara när det är nånting med Twilight :P

Sv2; Jag ser redan på trailern varje dag, men jag ser den oftast här :D

Sv3; Ja, exakt, han är din morfar! Jag är hans mormor på det släktträdet.. fast jag är hans syster oxå ;) kram

2009-09-15 @ 22:44:38
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0