Tjuvlyssna på låtar från soundtracket!

Jag vill bara varna er läsare som inte vill lyssna på någon låt innan soundtracket släpps; klicka inte på någon av videosarna nedan, eller länken...


Jag själv har bara lyssnat på de här tre (för de är bara de, som jag vet, har släppts nu innan soundtracket har släppts, kommentera annars gärna med länkning! :D), och jag gillar dem. Självklart ska soundtracket inhandlas!

Anya Marina - Satellite Heart
Klicka här för att lyssna på låten via hennes myspace-sida

Death Cab For Cutie - Meet me on the equinox



Muse- I belong to you


Muse's låt kommer att låta aningen annorlunda då de omredigerat den
lite (precis som Supermassive Black hole i Twilight).


Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0