Testbloggaren hälsar / 61 dagar till New Moon.

Yes, det är så jag som är testbloggaren Rebecca som kommer vara med här på rpattinson ett tag framöver.
Om jag tycker det flyter på fint så kommer jag stanna här permanent.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, så jag börjar med nyheterna direkt, det är ju därför ni läser bloggen. ;)

- 61 dagar till New Moon -
Kinda crazy, huh? Nyss hade Twilight premiär och det var över 150 dagar tills vi skulle få se New Moon på stora skärmen, men nu är det bara ynka 61 dagar kvar! För att fira lite extra lägger jag ut några screencaps från den senaste trailern.

Och för alla er som sitter nervösa hemma över att inte få någon biljett till premiären har jag ett tips. På New Moon's filmsida på www.sf.se kan man knappa in sin e-mail eller mobilnummer så skickas en påminnelse ut då det går att boka. (Gör som jag och fyll i båda. ;))
http://www.sf.se/filmer/film/77086080/New-Moon






Screencap från http://www.robert-pattinson.co.uk/


Kommentarer
Postat av: Karoline

Yee! tack för det där SF har fixat både mobil å mail nu ^^

2009-09-20 @ 22:27:50

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0