Spela tillsammans med Rob!

Drömmen om att spela tillsammans med Robert (lika väl med Kristen, Taylor etc.) kan gå i uppfyllelse.
Jag har skrivit för länge sen (observera länge) om spelet Scene it, som jag tyckte verkade som en mega bra idé. Det är ett slags tv-spel med sensor kamera som du följer och tyo uppföljer uppgifter med, mer vet jag inte (teknik är inte min starkaste sida). Men i alla fall.
Det är dags för alla att skippa playstation och xbox,
Nitendo Wii är den stora hiten bland alla Twihards!


Scene it? Twilight är framtaget av de som framtog Nitendo Wii, och deras idé var bland annat att kunna göra så vi fans kunde spela mot Edward, Bella, Jacob eller vem vi ville från vår favoritfilm. Så nu kan du stå och spela Bellas roll bredvid Edward, vår Robert Pattinson, på din egen tv.
Det kommer att släppas någongång i höst, så håll ögonen öppna efter det!

Det var om det här jag skrev om för lääänge sedan,
troligtvis är det samma spel!


Vilka av er läsare har Nitendo Wii och funderar på att köpa in spelet när det släpps?

Källa

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0