Scans från "New Weekly"

Är det någon mer än jag som är galet trött på alla ryktena om att Kristen & Rob skulle vara tillsammans?
Vi vet ju inte säkert, det kanske dom är, men i så fall borde VERKLIGEN inte media lägga sig i det. Låt dom ha sin kärlek ifred i sådana fall, och skriv inte ut det i tidningar så hela världen kan läsa.

Men om ni läser dessa sidor (scans från New Weekly) så fortsätter dom!
Nu har tydligen Rob & Kristen "talat ut" om dereas förhållande.

På framsidan står det: ROB & KRISTEN TELL ALL. Men inuti tidningen så står det inte ett enda citat från dem. Hmm, konstigt sätt att tala ut på. Det är nog mer den där "källan" som näms massvis med gånger som har talat ut. Och det kanske inte ens är sant. Sånt här gör mig så galet arg!





Jag hoppas det fungerar att läsa om ni sparar bilderna.
Om det inte går att se, besök
Källa. för att hitta HQ-bilder.


Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0