Promobild och förklaring om den tredje New Moon Trailern.

Dagens underbara bild får blir på den nya promobilden på Edward tycker jag!
Den är bara så vacker.


Sen så tänker jag förklara en sak, alla hänger inte med på just den här punkten.

Den tredje New Moon trailern som kommer att visas imorgon natt (kl2 på mtv!!) har
redan släppts på biograferna i USA. Det finns  ju de som sitter och filmar för att dela
med sig till oss fans på andra sidan jordklotet, men det är olagligt. Därför kommer jag
att vänta till på Måndag för att släppa trailern här på bloggen, man vill inte bryta mot lagen direkt.
Beskrivning på¨trailern kommer jag inte heller skriva om dels för att få er att längta mer men också för att det avslöjar för mycket för de som inte vill veta förrän den 20 November.

Vilka kommer att se VMAs precis som jag på söndagnatt/måndag morgon??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag :D Hur lång är den ?

2009-09-12 @ 17:27:10
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Malin

JAG!! Men det står att det kommer på MTV2, så jag vet inte om det går?

2009-09-12 @ 18:07:31
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0