Nya böcker på CDON

Som jag skrev för några dagar sedan beställde jag fem böcker om Rob, och det där med böcker är helt galet populärt verkar det som. CDON får snart (30 september) in två nya böcker om honom men de går att beställa redan nu. En heter Robert Pattinson (69:-) och beskrivs som en "perfekt present" (kanske till en vän, kanske till dig själv) och en heter I (heart) Robert Pattinson (59:-). Den sistnämda verkar ingå i en galen serie av I (heart)-böcker, det kommer även ut sådana böcker om bland andra Zac Efron och Taylor Lautner.

Och att båda böckerna är billiga är ju inget annat än ett stort plus!

Kommentarer
Postat av: Jenni

wow dom måste jag verkligen köpa :)

2009-09-02 @ 20:40:14
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0