New Moon preview!

Det verkar som att 20 minuter utav New Moon kommer visas på Rome Movie Festival i Rom den 15 till 23 Oktober.
Inom de närmaste dagarna kommer det släppas mer information om det och vi håller er självklart uppdaterade.

Twilightitalia.com har lägt upp mer info. Här är den översatt av Pattinsonlife.

"Last year, the sneak preview of Twilight, and the coming at Rome Festival of the two main protagonists of the movie, Robert Pattinson and Kristen Stewart, unleashed a great rumpus on the red carpet of the Auditorioum. This year, from some months now, I am receiving a lot of requests and questions if it will be something at the Festival for New Moon too, the second chapter of the Saga from Stephenie Meyer.
The answer is yes, there is an absolute preview: at the Festival there will be an event regarding New Moon, but for now we don't know who will be present at the event, because all the actors are on set for Eclipse. We are working for you, but don't count too much about Pattinson's presence....we count on your passion though"

Det står i korta drag att de kommer visa en förhandsvisning av New Moon, (det står dock inte hur lång den kommer vara) men att de inte vet vem / vilka som kommer presentera det eftersom alla skådespelare är i Vancouver och jobbar på Eclipse.

Kommer ni att se de 20 minuterna?
Personligen vill jag faktiskt inte se det.
Eftersom det avslöjades väldigt mycket i trailerna (även om jag redan har läst boken så är det ju annorlunda på film) och jag vill faktiskt inte veta hur resten av scenerna kommer se ut.
Utan jag bygger upp spänningen och väntar till 20 November!!!





Källa


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer inte heller se den.. hur mycket jag än vill se den så väntar jag hellre till bion. Trailern har bara gjort mig mer galen än vanligt, så.. :P

2009-09-23 @ 22:32:04
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0