Dagens fråga.

Twilight är ju den filmen som dom flesta upptäckte Rob i, och därför de flestas favoritfilm med honom.
Men Robert är ju inte bara Twilight Sagan, utan har har ju också varit med i många andra filmer.
Så dagens fråga blir alltså, vilken är eran favoritfilm med Rob? (Svara helst inte Twilight, utan ge oss tips på nya filmer med honom vi skulle vilja se.)
Motivera svaret, då blir det alltid så roligt att läsa. :)

Min favoritfilm med Rob är nog Harry Potter och den flammande bägaren.
Kanske för att jag är ett HP-freak eller så, men han spelar verkligen jättebra i den filmen! Och där får man också höra mer av hans underbara brittiska som jag älskar.
The Bad Mother's handbook är också en riktigt bra film, man vill bara hoppa in genom skrämen och krama om honom, så söt!

Så kom igen nu läsare, kommentera för fullt! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag säger nog Harry Potter också och såklart Twilight men de skulle jag ju inte säga.. hihi. How to Be är jättebra med.

2009-09-21 @ 12:11:49
URL: http://fabulousrobertpattinson.se
Postat av: Charlie

Jag gillar hans roll i "Bad Mothers Handbook", han är helt fenomenal men att filmen är så kort tynger ner resultatet enormt! I How To Be så är han ju otrolig. Det är verkligen en sån film som är med i min 10-i-topp-lista! Sättet manuset är skrivet, det faktum att han valde att göra den filmen, när han sjunker ner i frysdisken på affären.... Bara en otroligt bra film!

2009-09-21 @ 20:58:56

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0