Catherine Hardwicke avslöjar hemligheter om Rob

Catherine, regissören av Twilight, besökte en av de många
Twilight-träffarna, som den här  gången var i New Jersey.
Hon spenderade en timma i Fråge panelen där hon besvarade massor
av frågor. Här är de 'hemligheter' som hon avslöjade om Rob!

1. “ Jag trodde att det skulle vara coolt om Rob hade långt, romantiskt hår,” sa hon. ”Så vi satte in [hår]förlängningar på Rob och han verkligen hatade det. Han satt i en stol i åtta timmar och bara ’Nej.’”

2. Enligt regissören, så bar Pattinson en inte så fräsch skjorta på Teen Choice Awards. ”Jag satt på soffan bredvid Rob och han berättade för mig, ’ Jag visste inte vad jag skulle ha på mig. Jag hade inte någonting rent, min kompis bar den här tröjan på ett framträdande igår kväll.’ Så hans vän gjorde ett komplett framträdande i den här skjortan och Rob hittade det på golvet och trodde att det var den renaste tröjan han hade, så han bar den till prisutdelningen.”

3. Rob spelade in ’Let Me Sign’ medan han kollade på klippet [från den scenen låten utspelas i] och omformerade sina känslor så att den passade in ännu mer i filmen.

4. På Robs audition hade han fortfarande sitt Dali hår (svart), en fläckig t-shirt och väldigt blek. Studiomännen sa, är du säker på att du kan få den här killen att se bra ut?

5. Rob såg från början att hans fans hatade honom i valet av hans roll [Edward Cullen] och Catherine sa till honom att han skulle fortsätta hänga med och lita på henne, och vara offline [han kollade på Internet om vad folk skrev om honom]. Rob sa att hans mamma hade sänt det till honom. Catherine sa sluta öppna brev från din mamma.

Källa | Översättning: Helen- Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!


Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0