Burger King sponsrar New Moon

Jag har skrivit det tidigare här på bloggen, du Comic Con var, för det var först då som nyheten släpptes.
Burger King sponsrar New Moon och i och med det så kommer de byta ut sina 'vanliga' papperskronor till New Moon kronor med antingen Team Edward eller Team Jacob tema.
De kommer även ha leksaker med New Moon tema, men det finns tyvärr inga bilder på dem, ännu.


På tisdag släpps dessa kronor (och leksaker) på Burger King i USA,
de kommer förhoppningsvis till Sverige också!

Vilka skulle vara villiga att köpa något på Burger King bara för att få en krona/leksak?

Källa

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG!! Jag skulle göra vad som helst för att köpa nåt från burger king nu! PLUS att dom har goda hamburgare :P <3

2009-09-06 @ 22:08:21
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0