Avslappnad intervju

Den här intervjun har jag aldrig tidigare sett så den var faktiskt ganska rolig att se för första gången!
Rob är så avslappnad här, det var precis innan hysterin om honom verklig bröt ut och hela han var som ett frågetecken. Om de skulle göra en liknande intervju inför New Moon så skulle troligtvis frågan om honom och Kristen komma upp och då blir han stel och obekväm. Jag tycker synd om honom.

I alla fall! Intervjun är om honom, twilight, att han lurade produktionsteamet
om hans tandställning, har (hade) han flickvän, hans musik, håret och lite till smått och gott!
Titta och njut, det var det här vi (i alla fall jag) föll för från början!


Källa


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Okej tack! Tänkte tvinga mamma att lägga in mtv2 på teven :D

2009-09-13 @ 14:09:59
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0