Ang. ändringen bland länkarna.

Ni som är väldigt uppmärksamma kanske har märkt att jag har
gjort lite ändringar bland länkarna som finns i menyn till vänster.
Anledningen är att jag helt inte vill ha massor av länkar till olika sidor som i princip skriver samma sak, så istället valde jag att lägga till de sidor som är kopplade till Robert eller är en väldigt bra Twilight sida (enligt min åsikt).

Om ni vill att jag lägger till någon mer länk så hänvisar jag till mejlen, men skriv då gärna varför ni vill att jag lägger upp den. Det ska vara ett syfte bakom allting.

[email protected]


/Helen


Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0