Vinn biljetter till New Moon

Jag gissar att ni blir väldigt glada, i alla fall ni som är bioklubbsmedlemmar precis som mig, om jag säger att man kan vinna biljetter till New Moon den 20 November!

Och så för er som inte är bioklubbsmedlemmar: Jag skrev tidigare att biljetterna släpps den  4 November för alla visningar från den 20 och framåt. 4 November är bara ett preliminärt biljettsläpp,  då det kan förekomma ändringar i åldern eller något sådant. Men håll  ögonen öppna och var beredda på att boka!

Klicka på bilden för att komma till tävlingssidan!

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0