Bara så att ni vet...

Kära läsare!
Okej, nu ska jag inet vara såå formell!
Jag ville bara förvarna er att det inte kommer bli ett så stort nyhetsflöde de följande dagarna fram till på måndag (26/10). Jag har nämligen en stor tenta (ett prov) på en gymnasiekurs som jag måste plugga till och då värdesätter jag den ganska mycket (betyg ni vet..).

Men om biljetterna släpps under de följande dagarna så lovar jag att slita mig ifrån mina böcker och skriva det så fort som möjligt här på bloggen!

Följ gärna på bloglovin' så ni ser när rpattinson uppdateras.

Riktigt ledsen över att inte kunna uppdatera så ofta, men jag ska göra mitt bästa!

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0