Både Pattinson och Grint påtänkta för kunglig roll!-- Stämmer inte!

Rupert Grint och Robert Pattinson är båda tippade att spela
Prins Harry i en film om den Brittiska monarkens liv.

Filmen, som kommer att heta "The Spare", kommer att handla om Prins Harrys liv, efter separationen mellan
Prins Charles och Prinsessan Diana, Prinsessan Dianas död, publiciteten och allting.
Regissören vägrar att använda någon amerikansk skådespelare och tillägger:
"Min personliga fördel som regissör är att jag läser manuset och sen poppar folk bara upp i mitt huvud"

”Han är inte född till någon roll. Hans bror har titeln och Harry är resterna.”


Då de sidor som skrivit det här på senaste tiden bara har publicerat sk** så kan det kanske inte vara så trovärdigt. Men det är egentligen bara att vänta och se tills en tillförlitlig källa uppger samma sak.

Update: Som jag skrev i kursiv text ovan så kunde det kanske inte vara sant, och det stämmer. Det var falskt. Regissören är mitt uppe i en ny film och varken Grint eller Pattinson är påtänkta, dessutom är "The Spare" alldeles för långt ifrån klar med alla planeringar, OK! slarvade till det igen...

Översättning: Helen-Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0