Ang. New Moon biljetterna

Jag säger bara herregud vad många frågor jag får om när biljetterna till New Moon släpps.
Jag önskar att jag kunde hjälpa er med att ge er ett svar, men sf kan inte ge mig ett besked, så;
Mitt svar till alla er är:
Jag vet ärligt talat inte!
Men nu är det prick en månad till premiären och de borde släppa biljetterna snart.
Jag och min mamma har diskutterat och funderat över när de skulle kunna släppa dem och en id+e vi fick var att de släpper dagarna precis innan lönen kommer, eller strax efter att alla har fått lönen. Bara för att retas. Så ett tips är att ni skriver upp er på SFs påminnelser, antingen via mejl eller sms.
Då vet ni lättare när de släpps!
Alla vill ju ha biljetter till filmen, så det kommer bli som ett marathon-lopp...

Update!!!
Twilightfansen i Storbrittanien (UK) har nyligen kunnat kasta sig över biljetterna då de släpptes alldeles nyligen! Ännu mer tecken på att det snart är vår tur!

Klicka på bilden för att komma till sidan för att skriva upp dig på påminnelserna!


Kommentarer
Postat av: Malin

Redan gjort XD

2009-10-20 @ 21:45:11
URL: http://edwardssyster.blogg.se/
Postat av: dennis

biljetterna släpps den 4 november!

2009-10-25 @ 16:14:12
URL: http://dennisdahlbom.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0