Vad kan vi förvänta oss på New Moon DVDn?

Collider mötte upp med Chris Weitz och ställde några frågor om
vad
vi kan förvänta oss komma på New Moon DVDn.



Collider: Vad kan vi förvänta oss på New Moon DVDn?

Christ Weitz: På DVDn kommer det att finnas några ’deleted scenes’, det kommer att finnas ett kommentator spår med mig och jag tror Kristen, Rob och Taylor samtidigt, och lite hur vi gjorde filmningen, bakom kulisserna och såna saker.

Min fråga är hur många minuter av ’deleted scenes’?


Weitz: Jag tror det är runt tjugo.

Kommer det verkligen bli så många minuter?

Weitz: Ja, men ibland visas endast de bortklippta bitarna från scenen i stället för att visa hela scenen. Det är inte bara tjugo minuter av saker som vi slängt bort. Utan det här är verkligen hela scenen.

Här är min fråga… Twilightfansen är beroende av att se saker de inte sett förut. Så hur många minuter av sådant material som inte kommer att visas på biograferna kommer att finnas på DVDn/Blu-ray?

Weitz: Jag skulle säga runt tio minuter av väldigt bra material de inte sett förut.

Men varför klippte du det?

Weitz: Det berodde på filmens längden och takten av hur jag ville att filmen skulle utspela sig.

Klicka HÄR för att komma till hela intervjun


Översättning: Helen - Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!


Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0