Tyvärr..

Ledsen att komma med en sån här nyhet just nu, denna helg när den fantastiska filmen New Moon hade premiär (ja jag hars ett den och den är awesome!), men sanningen är den att jag kommer inte skriva mer här på rpattinson.blogg.se.

Ni läsare följer bloggen fast jag inte skriver (puss på er) men jag har inte tid att skriva mer. Jag kommer hem 5 på vardagarna och dåhar jag läxor och sånt att göra, vara social med familjen och ha min egna fritid. I skolan har jag nästan ingen möjlighet alls att uppdatera någonting. Det känns som om att jag bara sviker er och kommer med (kanske) meningslösa förösk att uppdatera er.

Jag är inte 100% säker på att jag lägger ner rpattinson helt,
men det är svårt att driva bloggen ensam och att de som hjälpte mig förut bara svek hjälpte inte saken till.
Men om någon av er läsare vill driva bloggen, kanske med en svag drivhjälp från mig, så kontakta mig, antingen via kommentarer (skriv in e-mail) eller via mejlen; [email protected]

/Helen

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0