Sam lyfter fram Rob ännu mer i strålkastarljuset

Sam Bradley, en av Roberts närmaste vänner, fick denna fråga i en intervju:

Om det var någon eller något som du ville lyfta fram i strålkastarljuset,
vem eller vad skulle det bli?
En sångare,  ett strumpmärke,
en bistro, generellt sett så duger allt.


Sam:
Jag skulle vilja lyfta fram en av mina väldigt duktiga kompisar.
Jag har upptäckt ett 'dip'(vad menar han?) i hans profil över de senaste månaderna.
Såå, om du inte har hört om Rob Pattinson så kolla upp honom.
Han är fantastisk.


Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0