Rob, Kristen och Taylor på Jimmy Kimmel!

Jag har skrivit någon gång förut att vårat lilla stjärngäng kommer att medverka i ett par shower och Jimmy Kimmels  var en av dem. Videon nedan är ett smakprov på vad som kommer att komma under det avsnittet (JK-show sänds inte i sverige -- vad jag vet -- men det kommer troligtvis komma ut på youtube! och sänds på fredag denna vecka i usa!)

Taylor får bl.a. frågan om Robs och Kristen förhållande....svaret får man när man ser showen!
Vilka tror på att Kristen och Rob är tillsammans?


Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag har sett Jimmy Kimmel på Kanal 5 men kan inte hitta någon information om att det går längre :(

2009-11-15 @ 17:49:14
Postat av: Anonym

Joo Jimmy Kimmel går nån gång vid 12/01/02 på natten på femman :D

2009-11-16 @ 17:30:25

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0