Översättning av intervjun

Jag blev ombedd att översätta intervjun med MTV som jag publicerade igår. Ni kan se videon här.

Hur har din karaktär förändrats från den första filmen till den här, till New Moon?
Jag vet inte.. Det är väl att i den första är det för honom att hitta första kärleken och att bryta sig ut ur sitt skal. Och i den här... Jag tror att det är en metafor, nu, för svårigheterna med ett förhållande och alla problem man har.

Vilken är den mest blottande scenen som du var tvungen att göra?
I slutet, det stora avslöjandet av Edward när han ska visa sig i solljuset. Mest för att jag var så självmedveten över att ta av mig min skjorta.

Varför?
För de flesta skådespelarna var Twilightfans som vi flugit in för det, så man kunde se alla vända sig om när jag tvingades göra en liten strippshow.

Har du någonsin använt ditt Twilight-kändisskap för någonting? Något riktigt coolt?
Jag hyrde en Porsche, på obestämd tid, och andra dagen kraschade jag den. Så det var slutet på det! Jag vill säga till alla bilbolag: "hyr inte ut en bil till mig! Jag kommer döda mig själv eller bilen."

Har du snott något från filminspelningarna?
Jag har stulit nästan alla par boxershorts jag äger från inspelningarna. Och jag försökte sno vristbandet men jag åkte fast. Det var väldigt pinsamt efteråt.

Om du kunde välja en annan karaktär i filmen, vems skulle du välja?
Aro. Michael Sheens roll. Den onde. Om du är på den mörka sidan kan du typ göra vad du vill, men är du god så har folk en väldigt stram inställning om vad som är bra, speciellt i såhär stora filmer.

Översatt av Sabina - Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0