New Moon på DVD

Idag fick jag(Sabina) ett mail från CDON.com. Där stod det att jag bevakat New Moon på DVD, och att den nu gick att beställa. Så nu kan ni FÖRHANDSBOKA New Moon på DVD och Blueray. Jag kollade på Discshop och Ginza också, och man kan beställa den på Discshop men inte på Ginza(än i alla fall).
Mitt tips är att ni(om ni vill spara 29 kronor på frakt) beställer den från CDON. Dessutom är den, på DVD, prissänkt både på Discshop och CDON, från 169 till 149. På båda ställena.

Det står inget releasedatum på CDON, men på Discshop står det "April 2010". Så det är ju inte jättelångt kvar!

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0