Jimmy Kimmel väljer sida... eller inte?


Det känns nästan som om jag överöser er med videoklipp, och åter igen videoklipp.
Försöker att få variation men det är inte alltid så lätt!

Jimmy Kimmel blir intervjuad av E!Online om hur hans show med hela New Moon gänget gick (den spelades in för bara några dagar sen)och varför det blev värsta mediastormen på honom efter den. Han fick frågan: Rob eller Taylor och han sa att han inte kunde välja.
Det känns rasistiskt att välja mellan en vampyr och en varulv,
jag säger att jag älskar alla monster lika mycket.


Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0