Biljetterna har släppts!

Skriver det här  i en liten brådska, så ursäkta stavfel.
Men biljetterna har släppts!


I stockholm så har än så länge endast bio Sickla släppt sina biljetter med visningarna kl 18:00 och 21:00, åldersgräns 15 och kostnad 105kr!
Redan nu efter en halvtimma börjar båda visningarna bli fulla!!

Update! 10.04: i Stockholm: Vällingby, Camera, Lidingö och Råsunda har släppt biljetter också! Ännu har de störtsa inte släppt...

Jag tror att det kommer dyka upp fler biografer i Stockholmsområdet
varje timma eller halvtimma, jag uppdaterar så fort jag vet!
Dem flesta biografer  har släppt sina biljetter, men stockholms största (sergel, rigoletto osv.) är det ännu tyst om.
gå in på www.sf.se för att kolla om just din biograf har släppt  biljetterna till new moon!

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0