Slår hål på rykten

"Ontheredcarpet.com pratade med ett antal av Twilightstjärnorna igår för att gå till botten med några av de största ryktena som cirkulerar hela gänget, särskilt en speciell ung stjärna - Robert Pattinson (Edward Cullen).
Peter Facinelli (Dr. Carlisle Cullen), Kellan Lutz (Emmett Cullen), Edi Gathegi (Laurent), och
Michael Welch (Mike Newton) satte sig ner med oss, en och en, för att reda ut allting!

Twilightstjärnorna var väldigt graciösa, intressanta, komiska och engagerade i sin vampyr familj. När vi pratade med dem om filmen [New Moon] så blev det väldigt snabbt klart att de är mer än bara kollegor. De umgås ute tillsammans, håller spel-kvällar i sina hus, pokerturneringar i Peters hus m.m. De älskar att arbeta tillsammans. Så ryktena att 'gänget' är på kant med varandra är helt och hållet falsk.


Kellan gjorde oss tjänsten att bryta ryktet om att Rob inte duschar och har ett luktproblem. Tack gode gud för det! Den 24-åriga skådespelaren säger att han alltid blir frågad om Robs hygien och har inga problem alls att tala om rätt fakta.
'En av de bästa  frågorna jag har blivit frågad om ett antal gånger är; Luktar verkligen Rob illa? Duschar han? Du vet att jag aldrig är där när han duschar, men jag tror att han gör det och om han mot förmodan inte skulle göra det så har han en väldigt god kroppslukt,' sa Kellan
Eftersom fler projekt är planerade, säger alla fyra skådespelare att de vill arbeta tillsammans igen.
'Det finns inte en enda skådespelare i familjen som jag inte skulle gå och göra ett nytt projket med imorgon. Alla har blivit som en familj för mig och alla är väldigt begåvade. Det skulle vara så kul om vi alla blev återförenade i ett annat projekt,' sa Peter.

Källa: www.robert-pattinson.co.uk | Översättning: Helen- Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!


Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0