Rob är inte bra på stunts.

“Robert Pattinson är usel på stunts.

New Moon skådisen erkände för MoviesOnline: ’Min koordination överhuvudtaget är dålig. Jag gjorde faktiskt några stunts i Twilight.’

’Men jag hade en väldigt bra stuntkopia. Han är professionell frilansare. Jag kan göra något och bli skadad samt få det att se dåligt gjort ut eller så gör han det och får det att se jättebra ut och ingen märker någon skillnad.’

’Efter ett tag, så testade jag att göra en Tom Cruise. Varje gång, typ att gå in i en dörr eller något, slutade med att jag gav upp.’

’Men jag gjorde en hel del av dem. Men jag lyckades få skador även när jag testade de lättaste stunten. Jag gick för att plocka upp Kristen och jag lyckades nästan slita av min knäsena. Och det var inte ens ett stunt.’

’Kristen väger typ 50 pounds (ungefär 25kg). Jag gjorde verkligen bort mig. Och det här var efter tre månaders träning. Jag vet inte vad som krävs.’

Stackars Rob! Det är bra att han har en stuntkopia eftersom Eclipse kommer att spelas in en månad efter att New Moon blir klar så Rob får inte bli skadad.
De måste spela in Breaking Dawn rätt snart också eftersom Edward inte åldras.”

Även fast Robert inte kan göra stunts bra så tycker vi väl fortfarande lika mycket om honom?

Källa: http://www.myparkmag.co.uk | Översättning: Helen- Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: clara :)

hoppashoppashoppas det blir jag!

2009-05-25 @ 14:47:46
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/
Postat av: JoSeFiN

ja självklart att vi tycke om honom! :D

2009-05-25 @ 15:47:09
Postat av: christina

om inte mer,det visar att även kändisar har brister :D Älskar vår rob iaf!

2009-05-25 @ 20:17:27
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Vi tycker om honom lika mycket ändå, det gör jag alltid ;) väger hon verkligen bara 25kg?

2009-05-26 @ 16:17:21
URL: http://lovetaylor.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0