Nu är vi två

Den som blev utvald blev Sabina, så nu är vi två som kommer att blogga här om Robert.
Hon kommer att skriva ett presentationsinlägg så att ni får reda på vem hon är och förhoppningsvis kunna acceptera henne precis som ni har gjort med mig.

Tyvärr kommer ni inte kunna se vad Sabina går för när det gäller bloggande förrän på söndag/måndag för hon kommer vara bortrest, men nästan hela nästa vecka så är det bara Sabina som kommer att blogga p.g.a. att jag är bortrest och jag kommer inte kunna sitta vid en dator en sekund.

Så kika in om ett tag då Sabina har presenterat sig lite grann!
(nya bilder på Rob kommer inom kort också!)


Kommentarer
Postat av: clara :)

2009-05-27 @ 20:29:05
URL: http://gu

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0