Massor med bilder!!

Okej sorry guys, eller ledsen är i alla fall inte jag; men de flesta inlägg nu i slutet av maj kommer nästan bara bestå av bilder från New Moon inspelningen. Robert är ju i Italien och spelar in så det finns inte nyheter, intervjuer och sådant dyligt som man kan skriva om.
Och jag (Helen) kan tyvärr inte publicera alla bilder p.g.a av datorkrångel (om de av er som läste under min "gästbloggnings-period" så är det början på samma fel igen...). Men några bilder kan jag bidra med innan dator kraschar helt och hållet! ;D
Njut och dregla hur mycket ni vill!

De flesta bilder ser likadana ut, men från olika vinklar, håll och allt sådant. Men alla är ändå väldigt heta på Rob!

Kommentarer
Postat av: JoSeFiN

hahah tack! <3

2009-05-29 @ 17:45:48
Postat av: julio

jag fattar inte varför han har prickar i ansiktet :O :)

2009-05-29 @ 23:42:44

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0