Lite Breaking Dawn, lite semester, lite jobb...

“Om det någonsin fanns några tvivel om att Robert Pattinson inte skulle vara med i den fjärde filmen av Twilight Sagan, Breaking Dawn, han har bekräftat till Hollywood Reporter om att han kommer att vara med i filmen.

Pattinson berättade för The Hollywood Reporter att han är menad att medverka i den sista inspelningen men vet tyvärr inte när Summit Entertainment kommer att börja med den produktionen eftersom han har ett fullspäckat schema.
(Om ni läste lite för snabbt, läs igen! Breaking Dawn blir film och Robert avslöjade det!!! :D)

Han pratade även om att han kommer att synas som en flimrande bild för Bella Swans tankar i New Moon- istället för bara en röst:
Pattinson sa skrattandes: ’Du spelar ett fragment i Bellas fantasi så jag försökte att göra det på ett 2D-sätt. Jag hoppas att det inte översätts på duken som något tråkigt.’ Den hårdjobbande skådespelaren tar några dagars ledigt efter att ha avslutat ’New Moon’ innan inspelningen av ’Remember Me’ börjar. Han planerar en tre dagars ledighet efter en åtta veckors planerad inspelning av ’Remember Me’ innan han börjar spela in ’Eclipse’ i Oktober.”

Källa: http://www.newmoonmovie.org | Översättning: Helen- Länka hit vid kopiering! VIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: clara

Är Eclipse klar innan Oktober iår ? O:

2009-05-20 @ 17:33:52
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/
Postat av: TELOVE

OKTOBER! ÅHH! Jag trodde inte den skulle bli klar föränn nästa år! Men New moon skule ju komma i november??? Läs min och min kompis blogg... Vi uppdaterar inte så ofta men bra information! www.alltwilight.blogg.se Älskar denna blogg! och Robert Pattinson! <333333

2009-05-22 @ 13:20:22
Postat av: Anonym

Tröga! Det står att ahn ska börja spela in i oktober. herre min gud.



Tack för en bra blogg

2009-05-22 @ 21:03:14
URL: http://cheriiie.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0