Kass uppdatering, jag vet

Jag har inte kunnat sitta framför  datorn på jättelänge och därför  har jag inte kunnat uppdatera er med det senaste om Rob. Om ni ville veta varför så är det för att jag har legat med 39graders feber och lite till i några dagar nu, rätt så utslagen har jag varit och så har jag en hemsk hosta. Det hjälper inte att det finns de idioter som skriver taskiga kommentarer på vissa inlägg, det är bara så oförskämt!

Det blir dåliga uppdateringar p.g.a. det och för att jag har mycket i skolan. Jag vill också därför gärna ha en sammarbetspartner som kanske skulle vilja ställa upp och driva denna blogg med mig, nån som vill ta sig tid varje dag och söka efter uppdateringar om vår charmör :) Men det tänker  jag skriva i ett senare inlägg när jag mår bättre. Men mejla gärna era intresseansökningar till [email protected] så ska jag kolla in dem. Det vore även kul om ni skrev med er egna bloggadress så jag kan kolla hur engagerade ni är :)
Men nu blir det en paus på bloggen, jag är inte på topp direkt...


Kommentarer
Postat av: Christina

Hejsan!

Jag tycker att du gör ett fantastiskt jobb med bloggen.Är du sjuk måste man ha förstående för det.Bry dig inte om taskiga kommentarer,dom är bara avundsjuka :)

Kram Christina

2009-05-17 @ 19:49:56
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Postat av: Guldhedsbruden Clara

Hej! Jag skulle väldigt gärna vara med och driva bloggen. Jag skriver varje till varannan dag på min blogg (länk ovan)

Min mejl krånglar lite + så vill jag inte skicka den utan att veta att du är helt seriös :)

krya på dig!

kram

2009-05-17 @ 20:16:48
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej :D

Jag är med och tävlar om veckans blogg på twilighters.blogg.se :) Rösta på oss och se till att vi vinner :) din röst räknas verkligen!

Kraam

LÄNK:

(tmp=0452c5d14b3d0af3b1bf0bf805439565c6c6f02c" rel="nofollow">http://twilighters.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-rostning.html?tmp=0452c5d14b3d0af3b1bf0bf805439565c6c6f02c

2009-05-18 @ 20:14:51
URL: http://thetwilightsagawe.blogg.se/
Postat av: dalijja

Neej, stackare!

kryya på dig, fan vad taskigt att det finns vissa som kommenterar taskigt !! ingen liv eller ? ;o

christina har rätt, dom är bara avundsjuka !

tycker att du gör ett sjukt bra jobb med bloggen o jag älskar att läsa den då jag har lite tid ;)<3

2009-05-18 @ 22:29:25
URL: http://dalijja.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0