Grattis på födelsedagen!

Vår älskade skådespelare Robert Thomas Pattinson fyller 23år idag!

Jag känner mig lite elak, jag hade inte tänkt att göra en så stor grej av det som alla andra twilight-/robert pattinson-sidor som jag går in på; de har lagt in massor med videoklipp, bilder, hyllningar och allting. Jag tänker fokusera på hans egan viljor. Han sa  i en intervju att han inte vill ha en stor grej utav det hela, han är en helt vanlig person (som har hundratusentals fans som bara älskar honom!) och han har faktiskt rätt att ha sin födelsedag ifred.

Men kan inte ungå att lägga in några bilder på honom ändå! Har ni bilder ni vill dela med er av skicka till: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Mikaela

LOL, du hade bara inte tid och fixa i ordning! snacka inte skit om de andra sidorna som faktiskt anstränger sig och gör jättefina inlägg!

2009-05-13 @ 21:21:14
Postat av: Sixx

Åh, han är verkligen en riktig goding!

2009-05-14 @ 23:31:20
URL: http://lovearts.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-05-16 @ 14:55:43
URL: http://smdesign.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0