Frågor och återigen frågor...

Jag tror ni redan vet hur mycket jag uppskattar att ni läser min blogg, men att ni "bombarderar" alla kommentarer med frågor som; Hej vill du länka/ hej jag undrar om du vill länka osv. Jag länkar redan till vissa bloggar, baar för jag själv kollar in dem några ggr i veckan när jag har tid, jag kan inet acceptera allas förfrågningar och sådant. Om det här fortsätter känner jag mig tyvärr tvungen att ta bort kommentar-möjligheten, och det vill jag inte!

Om ni undrar om vi kan länka till varandra, ha varandra på blogspot så skriv till [email protected] så kan jag nogrannare se om jag vill acceptera eller inte, det skulle underlätta!

Tack!

Kommentarer

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0