Dags att sätta igång!

Har fått nya kommentarer, alltid roligt och tack än en gång för att ni ger mig er tillit :D

Therese har en egen blogg, kolla under kategorin "Ägaren | TessHP" där hon presenterade sig själv. Tyvärr uppdateras den inte allt för ofta :)

Det hade varit fint om jag hade kunnat tillbringa den här helgen med att uppdatera bloggen med alla nyheter, men jag var borta på TwiNight så det blev lite problem med det.... Hehhe. Men nu ska jag sätta igång och uppdatera! Och ni får ursäkta om det inte kommer upp inlägg varje dag, skolan prioriteras aningen mer ;)

Kommentarer
Postat av: linn

VÄLKOMMEN :D Vad kul att ngn vill ta sig ann denna blogg :) så den ej läggs ner! Den är väldigt snygg och bra!

2009-05-03 @ 14:52:14
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0