Beslutet är fattat!

Okej, jag, Bella och Louise har gått igenom era ansökningar och var faktiskt eniga om vem som skulle bli utvald. Det gick rätt snabbt att bestämma oss men vi gick igenom allt, motiveringar och sådant flera gånger, och jämförde.

Och jag kommer kanske göra vissa av er lite småledsna men jag vill få tag på "vinnaren" först, innan jag skriver ett inlägg om vem det blev. Så ni som har mejlat borde kolla era mejlboxar ikväll! Jag ska skriva det mejlet direkt när jag är klar med detta!

Kommentarer
Postat av: clara :(

okej, jag har inte fått ngt mejl så antagligen var det inte jag som fick platsen...

suck, får välg göra en egen blogg om robert?

men det finns inga lediga namn...........



:/

du kanske kan hjälpa mig att berätta hur man gör en egen design & sedan lägger in den på bloggen?

hoppas du svarar på mejlen...

[email protected]



hoppas nya medhjälparen är bra.

2009-05-26 @ 20:20:54
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0