Vad är bloglovin?

Ni ser den här blå rutan som finns i menyn? Det kallas bloglovin.
Och för er som inte vet vad det är så tänkte jag förklara det för er lite snabbt nu.

Det är nämligen en sajt där du kan hålla koll på just Dina favoritbloggar.
Tex. om du prenumenerar på min blogg så innebär det att varje gång jag skriver ett inlägg så
får du ett mail som berättar att jag har gjort det.

På det sättet behöver du inte slösa din tid på att
gå in och kolla OM jag har skrivit ett inlägg eller inte (självklart får ni kolla ändå!) Men detta är ett
mycket bra sätt att spara tid på och dessutom så behöver ni inte lära er adressen hit och till era
andra favoritbloggar.

Det är självklart helt gratis!
Men, för att kunna använda bloglovin och prenumerera på min blogg så måste ni vara medlemmar
där och ni behöver Inte ha en egen blogg för att bli medlemmar. Bli medlem här!

 

För er som fortfarande inte har begripit vad bloglovin
är för något, har jag lagt upp en liten introduktionsfilm!


(Jag vet att det här inte har någonting med Robert Pattinson att göra, och jag
kommer troligtvis få en massa missnöjda kommentarer om att jag lägger upp
det här, men det är för Er skull.)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Har oxå bloglovin'. Det är inte många som klickar!

2009-03-02 @ 06:56:00
URL: http://trelleborgolivia.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0