Outtakes Vanity Fair

Två nya! Nedanför följer även de "gamla". Enjoy!
VF01.JPG
 vffa1.jpg

VFshoot1.jpg
 vf8.jpg vf7.jpg vf6.jpg  vf5.jpg
11.jpg vf211.jpg vf3.jpg vf4.jpg vf434.jpg
vf232.jpg vf2.jpg vf1.jpg  vanityfairshoot2.jpg 9.jpg
7.jpg 6.jpg 10.jpg 5.jpg 4.jpg
3.jpg 144.png 133.png 
OBS!!! Bilderna är klickbara!


Visst finns det oerhört många snygga bilder på Twilight gänget, men detta är mina absoluta
favoriter! Jag älskar kläderna, jag älskar ljuset, jag älskar poserna, jag älskar bilderna!

Källa | Bild: www.robertpattinsononline.com

Kommentarer
Postat av: Are you a fanpire?

hej :D

ja det skulle vara roligt , :) men jag ska diskutera lite med erica, hon som också är ägare av thefanpires:)

så jag hör av mig , men jag är definitivt interesserad :D

2009-03-05 @ 20:38:41
URL: http://thefanpires.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0