Rob's intervjuer då han talat om sin hygien



Och det här var bara några få av intervjuerna - skulle jag tro. Tänk så många gånger han måste
ha fått frågan "duschar du inte?" eller "tvättar du inte håret?" osv. (listan kan göras lång!) Jag skulle
bli trött på att prata om min hygien och upprepa allt om och om igen. Men det är väl sånt man få stå
ut med när man är känd, eftersom att det inte finns En reporter till hela världens länder..

Tänk om det bara fanns En nyhetssajt om Robert Pattinson - och hur ofta den skulle uppdateras!

Men detta om att han luktar äckligt är bara rykten som gått! Det kan ni läsa i intervjuen här nedan
då Adaline träffade Rob! Om det nu är sant, det vet man ju aldrig med internet. Men i och med
att den ligger uppe på en officiell hemsidan så borde den vara det. Och varför skulle hon, som
är känd själv, ljuga om någonting sådant! =)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Är det bara jag som börjar bli väldigt less på ALLA DESSA RYKTEN som går runt om att Robert duschar inte! Han har inte tvättat håret på 6 år! Det är ju så absurdt!

2009-03-30 @ 18:41:53
URL: http://mikkilicious.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Om jag var honom skulle jag typ smälla till intervjuaren haha..

2009-03-30 @ 20:04:44
URL: http://ssoofiiaas.devote.se
Postat av: Mikkis

Jag menar lixom klart att människan duschar for heaven sake! Bara för att man inte är noga med sin hygien betyder det inte att man struntar i den helt. Det finns så mycket emr som skulle vara intressant att få veta om honom förutom hur fota han har tvättat håret under de senaste 6 åren >.<

2009-03-30 @ 22:37:42
URL: http://mikkilicious.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0