Rob utnämnd till en utav dem "UNsexiest Men Alive"


Så här låter alltså motivation från Boston Phoenix.

Boston Phoenix utnämnde Rob på grund av rykten som gått om honom. Ex. "stinkande". Rob
förtydligade dock detta rykte med intervju'n med MovieFone (som jag publicerat lite längre ner!)

Bara det här visar väl på hur lätt rykten kan fortsätta sig spridas och hur seriöst reportrarna tar
ett litet rykte! Gud, jag trodde ni var vuxna människor?! Väx upp!
Det här är bara en sak, den andra är att jag fattar inte hur man ens kan tänka tanken "Robert
Pattinson - Unsexiest Men Alive
" ? Han är ju en utav Hollywoods hetaste hunkar! Det är som
uppgjort för att skapa diskussioner! Nu tycker jag allt Boston Phoenix får tänka om lite här...

Läs hela artikeln här! ENG.

Källa | www.robertpattinson.org | Översättare: Jag - länka hit vid kopiering!


Kommentarer
Postat av: LUBY

gjorde jag inte! oj. men jag fixar det imorogn när jag kommit hem, sitter på jobbet nu.

2009-03-28 @ 21:40:48
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Tänk på!
1. Elaka eller riktade kommentarer raderas omedelbart! "Ni" har ingenting här att göra för den här bloggen är skapad för fansen.
2. Frågor om bloggdesign? (Ja, det är jag som gjort designen till denna blogg!) Vill du också ha en? Klicka här för vidare info! OBS!!! Skicka allt till [email protected] (ej som det står där!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0